Jedna z najskuteczniejszych form komunikacji marketingowej, to mailing. W przeciwieństwie do drogich kampanii mailing nie wymaga wielkiego budżetu i jest dostępny dla każdej firmy, niezależnie od budżetu. Kampanie mailingowe są rozliczane w prosty i czytelny sposób, dzięki czemu firmy mogą kontrolować wydatki. Miesięczny koszt mailingu zależy od wielkości bazy adresowej oraz od liczby wysłanych e-maili.
Skuteczność wysyłanych wiadomości można zwiększyć segmentując listę odbiorców. Bazę e-mail można podzielić według rozmaitych kryteriów. Treść mailingu będzie odpowiadać zainteresowaniom poszczególnej grupy odbiorców, co znacznie zwiększy efektywność.
Potencjał, jaki kryje mailing jest znany wszystkim korzystającym z poczty internetowej. Właściwie przygotowany mailing do firm, oprawiony grafiką i stosownie zaadresowany przyniesie zyski. Mailing do firm, to obecnie najlepszy sposób na pozyskiwanie klientów.